17 maj Lördag

Idag gratulerar vi norrmännen som har sin nationaldag i en decimeter snö. Grattis! 

Nu har jag
varit på landet en natt. Det var skönt. Igår blev vädret jättefint (dock svinkallt) så pappa och jag tog en tur med båten (han fick en båtstereo i födelsedagspresent så vi spelade James Blunt, som enligt pappa ska bli sommarens cd, jättehögt medan vi åkte. Njut!) och sen åkte vi hem och åt lax och sallad. Sen drog vi lite tv (bla Magnus Ugglas serie, grym!) och sen var det läggdags i och med att jag har fått TILLBAKA MIG FÖRKYLNING! Blir man något trött eller?!??! Ikväll ska vi liksom till Sofi och vi skulle ju tälta (jag och helle och Catti hade grymaste tältet) och nu får jag inte sova i det för att min förkylning antagligen inte läkt sen förra gången. Stor bajskorv på det!! Men screw the cold, jag ska i alla fall dit på kvällen/natten! Och nästa fredag är det Annies grilliskväll så det blir  nice ändå!

I övrigt i helgen blir det att ta det så lugnt som möjligt, läsa en massa böcker som jag har på hög nu, och försöka mig på lite plugg (som man alltid säger).

Lite fler grönanbilder till er;

        
Medverkande på bilderna: Carro, Gustav, Helle, Max, Adam, Pernilla, Anders, Catti

Kommentarer
Postat av: Helle

SCHTEEEEEK!

2008-05-17 @ 11:48:51
Postat av: catti

lite bortglömd man känner sig nu då:(

2008-05-18 @ 13:43:16
Postat av: mickan

men gud! jag såg nu att jag inte skrev your name. det är
ju och carro alltså, era jävla namn:p jag tror alltid att jag skrivit catti men då skrev jag carro eller tvärt om. . slarvigt av mig! men det är tillrättat nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback