18 maj Söndag

Yesterday at Sofis casa var trevligt! God mat, mycket folk, oväntade kärlekspar, lite fylla och lite dans (framför allt för dom som var fulla). Jag höll mig på banan (höhö) = drack typ inget. Jag fick en kommentar av Max:
"Mickan du har blivit lite lugn nu och inte lika galen party som till exempel i ettan och så.." och jag kan till viss del hålla med honom. Jag har en liten lugn period nu vilket beror lite på att jag fått lite för mycket några gånger på rad och liknande, men i sommar hörni allihopa som läser, då ska vi dansa oss döda (båda på krogen och hemma, ett dansgolv kan man skapa överallt)!

    
Helle får avsluta kvällen:

Carlstedt och Calle hade skrivit en låt till Sofi som dom framförde fint inför alla:



Idag ska jag ha en vara-hemma-ta-det-lugnt-dag. Det regnar och är jävligt så det blir till att bara vara det helt enkelt. Har fått någon slags vision att jag ska börja räkna matte minst en halvtimme varje dag (eller i alla fall några dagar denna vecka) så jag känner mig lite med i alla fall.
     Köpte en ny väska igår som jag gått och spanat på x antal dagar nu, så det var trevligt. Ska dock börja spara mig lite till 18årspresenter, som jag måste börja spana ut lite. Tänkte att man kan ju peka ut saker i butiker som folk kan springa och köpa om typ släkten vill ha något att ge mig.

Fick ett sms av Oliver: "Ska gå och äta världens godaste frukostbuffe nu och sen ska vi ner till stranden och pressa". Nej man blir absolut inte avundsjuk..

Kommentarer
Postat av: Helle

wooooow #%#=#%=#%#=#%=# alla brudar!

2008-05-18 @ 10:03:37
Postat av: catti

oväntade kärlekspar yesyes, mmkt:P
haha, älskar bilden på helle:)

Postat av: Sofi

Så jävla otippade par haha
as kul att du kom mickan!!

2008-05-22 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback