19 maj Måndag forts

Idag har dagen bestått av vila, lite matteplugg och sedan en svingrinig Leo som inledde våran tid tillsammans med att nästan börja grina när han såg mig och säga "vill mamma". KUL! så så kul har vi haft det idag. Men veckan kommer nog ändå gå hyfsat fort:

Måndag: avklarad
Tisdag: Skola, veterinären och ev powerwalk/cykla till skolan beroende på friskhet, matteplugg
Onsdag: Skola (eng.redovisning), Leo (måste komma på nåt svinkul att göra så han älskar mig), träna (om jag nu är frisk)
Torsdag: Två lektioner, matteplugg, historiaplugg, träning
Fredag: Kort dag, musikal (om jag nu hinner få tag på nån biljett) och sedan Annie och sen OLIVER!
Lördag: Gosigos med Oliver, träna, Middag+eurovision på kvällen
Söndag: Gosigos med Oliver och eventualis lite pluggande

Sen mina vänner så börjar det dra ihop sig mot sommarlov (och FRANKRIKE för min del!)

Sexvetande # 2:
Det finns forskning som visar att mottagligheten för lukt och ljud minskar när du ligger ner. I fall du vill utnyttja alla sinnen ska du alltså välja en ställning där du sitter eller står upp, hellre än missionären.


Kommentarer
Postat av: ANNA

mickan!!!! jag har börjat träna. jag spinnade både igår och idag.. och så tränade jag i torsdags.. jag känner mig så fit!!!! fett bra

plus att emmas syster Hanna hade sett dig med barnvagn vid ålsten.. HAHA, hon trodde att du hade fått barn!!!!!! jag sa såklart som det var att barnet var ditt och att du var en lycklig hemmafru.. !!

2008-05-19 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback