20 maj Tisdag

Anna:

  1. Du är duktig som börjat träna. Jag hänkar kanske på spinning nån gång!
  2. Helt rätt framlagt till Hanna, jag är sveriges svar på Desperate housewifes, fast MED barn (och en grining sådan, så han drar ner min glamour-faktor lite. Kanske måste byta upp mig lite, antningen ungen eller hans utstyrsel. Dock är han rätt märkesbög redan från sina föräldrar så.. )

Jag gick och la mig halv tio igår, vilket var rätt skönt. Försöker SOVA bort min förkylning, det är väl det som ska hjälpa mest hoppas jag! Idag känner jag mig hyfsat bra, och imorn ska jag träna så fuck the cold igen. Har även börjat experimentera lite med en ny slags "diet". Fast alla som nu chockas svårt och säger "men guuuud man ska ju inte banta och men guuuud vad alla har anorexia och men guuuuud.." så är detta inget bantningsprogram, det är en livsstil som vissa lever med. Det rensar kroppen på gamla "gifter" och ger en mer energi. Men än så länge så experimenterar jag bara lite så vi får se vart det slutar.. I alla fall inte på anorexi-klinik som en del verkar tro;P

Idag bjuder jag på en Anders-följetång när han, vågad som han är, provade vår spanskalärares glasögon i smyg:

   
Han snor dom, lägger tillbaka dom och ska se ut som att det regnar, kan inte låta bli att slänga sig ner och göra nåt med dom igen, och sen är påväg att fly.

Dagens sexvetande kommer lite senare, så kika in igen..

(Snart är det fredag!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback