21 maj Onsdag

Idag tänkte jag att fan nu ska jag vara extra glad och livfull mot Leo så han

  1. Inte säger "mamma" och blir ledsen det första han gör när jag kommer till dagis något mer
  2. tycker det är kul att vara med mig (=cred hos föräldrarna!)
  3. plus att det var sista gången för denna vecka

Så vi körde på för fullt. Jag var superkul och sprang runt som en jäkla galning i parken, och sen ville han ha med sig min hund när vi skulle gå hem till honom så hon fick följa med och han var jätteglad och föräldrarna va hemma och va jätteglada och allt var jättebra! Så nu är det inget mer jobb denna vecka, bara en massa kul saker!

Ett urval av lite kul saker:
Förhoppningsvis en lektion imorn, sen ska jag in och spana 18årspresenter innan jag åker hem och pluggar matte och sedan ska jag dansa, det är musikal, Annie har grilliz, Oliver kommer hem, helg! Så det ska bli naajz! Ska för en gångs skull ladda min kamera (som jag egentligen inte gillar för den är lite omständig, men nu jäklar ska jag lära mig massa bra finesser, om det nu finns, och så ska den bli jättebra!) så den kan vara med lite på allt kul!

Sooooommaren är snart här! ooooohoooohooo

image527
Ur något nummer av DN I think: Lite skådisar i Cannes med en väldigt glad Björn Gustavsson i mitten.

Kommentarer
Postat av: Helle

björn är alltid lika söt! OMG ska också in till stan så hoppas verkligen att vi kan dribbla bort gunnar!

2008-05-21 @ 18:19:01
Postat av: catti

gud
så jättebra att jag ska stå i ett mörkt rum hela dan då. J I P P I E ....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback