22 maj Torsdag

Nu har vi fått dagen att gå genom att ströva runt i stan. Köpte en svart "underklänning". Har även spanat lite 18årspresenter så nu har jag nog den biten ur vägen. Pappa och jag gick en promenad och fikade lite på vägen och ikväll ska jag iväg på Felix "samling" som dom har i Högland. Spännande! Innan dess blir lite matteplugg.

Helle och jag snackade lite igår och kom fram till att alla rika bara får mer saker och gratis dessutom. Som Blondinbella tex som blir inbjuden till premiärer och visningar och sen får hon tre miljoner goodiebags på köpet, vad är det för stil? Hon har väl enough money to buy her own shit, det är vi fattiglappar som inte har ett företag som tjänar miljoner när man är 17 år som borde få lite mer gratis-stuff, det är vi som behöver, hon har ju i överflöd.

Dagens sexvetande #5:
Har du svårt att bli upphetsad? Innan du antar att det har att göra med din killa kanske du ska kolla ditt p-pillers kända biverkningar. Kombinationen av hormoner i vissa p-piller kan ha en tydlig påverkan på din lust, vilket i sin tur kontrollerar hur mycket naturligt glidmedel din kropp producerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback