26 maj Måndag

Nu har vi suttit i skolan och räknat matte de senaste fyra timmarna. Lektionen började klockan tio i ett och höll på till tio över två, då vår lärare gick men lämnade klassrummet till oss där vi satt till halv fem. Ganska seriöst. Hoppas jag lärde mig nåt inför provet imorn, för jag tänker inte plugga mer ikväll!

Värmen har kommit tillbaka! Yippiekayey (ja jag skiter i hur det stavas). Annars lever livet bra, helgen har varit skön, jag börjar bli friskare och friskare så idag blir sista vilodagen, sen drar träningen igång igen imorn eller på onsdag.

Btw så åt min hund en fucking bajskorv på promenaden nyss. Jag såg den, jag försökte pilla ut den ur hennes mun med en pinne utan att lyckas och jag kände STANKEN av den. Disgusting!



Anders pysslade idag på spanskalektionen med att låsa ute våran lärare när hon skulle gå och ringa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback