28 maj Onsdag

Mitt nya tema är ratat redan, så nu är jag fett otaggad på det. Men kommer nog blanda in lite ändå. Dock vill jag liksom ha ett tema på denna blogg, och inte bara massa tjafssnack, men jag får helt enkelt köra som jag gjorde förut, med lite tema-inlägg/krönikor som jag ibland kan tänkas komma på. Skrev till exempel två stycken i morse eftersom jag vaknade tre timmar innan jag skulle till skolan.

"Vill ni ha en bricka tjejer?" sa han som jobbade på cafét till tre damer i 70+ åldern. Ganska roligt, för dom var allt annat än tjejer, tanter snarare.

Ibland när man sitter i lugnan ro på tunnelbanan kommer det in nån jävel med ett instrument och drar igång och spelar och sjunger, vilket i vissa fall inte ens låter bra. Då blir man ju bara för störd. Vill man ha musikunderhållning så tar man väl med sig det själv i form av en iPod eller liknande, annars STÖR det bara!

I helgen tänkte jag vara en testpanel och testa GBs Ben&Jerrys-glass och den nya Daimen med nån fruktsmak typ. Ska bli spännande, så jag ska ge dom mitt betyg sen, så ni slipper slösa pengar själva.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Perfekt med glassprovning ochjag vill ha ett utförligt omdöme om alla smaker + betyg!!

2008-05-29 @ 13:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback