29 maj Torsdag

Nu var det
lite wainande på att jag inte hade lagt upp något dagens sexvetande igår, så ni får TVÅ idag istället, vilken lyx!

Dagens sexvetande #11:
En procent av de kvinnliga testpersonerna i en undersökning kunde få orgasm av att enbart få brösten stimulerade. Detta kan de tacka välbefinnandehormonet oxytocin för, som utsöndras i kroppen när bröstvårtorna stimuleras.

Btw så är det den sista fredagen i tvåan i gymnasiet i hela våra liv imorgon. Ojojoj hur ska vi klara oss!? Men imorn är det mycket kul, en heldag i skolan (som är rätt ovanligt) och sen blir det lite rea-saker på vivo, träffa TOVE <3 som äntligen kommit hem från USA och sen ska vi hem till Helle och äta tacos utomhus, vilket ska bli skitmysigt! Värmen ska även hålla i sig mer än väl..


Det här ser sjukt gott ut!


Helle och jag var inne i stan och anmälde oss till jogging med Friskis inne vid NK kl 06:30 nästa Tisdag. Man joggar 5 kilometer och sen bjuds det på frukost och sen har vi ändå gympa i skolan så då är dte bara att åka direkt till den. Hur hurtigt som helst!

Har även börjat bunkra sommarkläder, eller snarare hittat saker att önska mig i födelsedagspresent till sommaren! Det kommer äga.

Ett förtydligande från ett föregående inlägg: När jag skrev att jag ska prova nya Daim menar jag godiset, inte en hel glassburk.

Kommentarer
Postat av: Helle

massa massa godis ska det bli imorn, kanske en daim också;)

2008-05-29 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback