7 maj Onsdag forts

Nu ska jag snart kila till min pojkvän. Har lagat god sallas med abourginer stekta i bland annat kanel och koriander osv. och så vart det kikärtor och lite så till. Very good. Fanns dock morotsbröd och så tryckte i mig det. Inte särskilt bra men ack så gott, så what a fuck..

Lite bilder:

Mösspåtagning en molning onsdag. Next time it is us!:


De sista människorna på Valborg (Kim på stolar, Nickie och Sophia på golv)


Felix och jag hade mat-duell. Hans är mozzarella-salladen längst bort, min är gourmettallriken längst fram bestående va stekt squash med mozzarella och parmaskinka på, tomater, färsk spenat mm med tzatsiki:


Felix hade dock pimpat sin med ett S utgjord av spenat, som stod för Schtek:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback