sex#8

Sexvetande #8:
Både män och kvinnor kan få multipla orgasmer, men för att en man ska kunna få det krävs det att hans första orgasm sker utan ejakulation (översättning: utan att få utlösning), och utan att han tappar erektionen.


Exempel på en ejakulation (video).
Den här bilden låg på WIKIPEDIA, vilket förvånar mig lite. Är inte Wikipedia en ganska "städad" sida, vilket jag associerar till att man inte har bilder på ett naket kön? Därför var jag bara tvungen att lägga upp den, i chock. Men det är ju egentligen inget konstigt, det är ju bara en snopp som kommer.

Jag har för övrigt funderat på att förändra temat på denna blogg lite till Sex&hälso-bloggen eftersom jag maler en hel del "hälsotidningar" etc. och sex tror jag alla tycker är ett hyfsat intressant ämne. Än så länge kommer det bli med inslag och kombinationer av andra ämnen också, men jag ska inrikta mig mer bara.

Kommentarer
Postat av: catti

trevlig bild mickan....

Postat av: catti

bra att du tog bort det där med blondinbella och fixade det du har nu, mkt fint:)

2008-05-26 @ 20:26:11
URL: http://kitticatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback