10 nov Måndag: morgonupdate

Imorse hade jag en illusion av att jag, när Oliver gick upp vid klockan sex, gå upp och powerwalka innan skolan. Jag bestämde att om jag skulle ha svårt att somna om så skulle jag gå upp och gå, men efter bara ett antal minuter slockande jag igen och behövde till och med SNOOZA imorse innan jag gick upp vid halv åtta.

Jaja, jag tänkte i alla fall tanken till träning. Men har planerat in annan träning under veckans gång så det löser sig.

Nu är det skola..


Den här frukosten körde jag i lördags. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Åh mums, nu blir jag hungrig :)

Postat av: catti

oh, det ser otroligt onyttigt ut, tränade du efter?

2008-11-10 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback