11 nov Tisdag: Hos Rikskuponger och Hur du äter godis med ett barn

Dagens huvudhändelse: Anders, Catti och jag var på besök hos Rikskuponger/Accor och intervjuade en väldigt nervös nisse om deras verksamhet. Ett tveksamt intryck men nu är det gjort.









Nu har jag haft en härlig lerpromenad med min hund och ska snart hämta Leo. Känns som att jag har umgåtts med den grabben varje dag i hundra år nu, och så kanske det är också. Men dom har godis hemma som jag snyltar på (gör en howtodo i nästa inlägg). Ikväll ska jag även gymma. Hej och håååå..

Kommentarer
Postat av: catti

HAHAHAHA bilden med mig och anders när vi tar kort med hans mobil hahahaha

2008-11-11 @ 18:50:10
Postat av: Helle

mikas.se nästa?

2008-11-11 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback