12 nov Onsdag: löständer i trappuppgången

Nationella provet i svenska (skrivdel) var över ganska fort. Jag, Catti, Helle och Bellan åkte sen till Vällingby för att fira (dock jag utan pengar). Hittade en hel del fint så blir kanske en sväng dit på lördag. Ska även köpa stövlar och regnjacka på Coop hade jag tänk. Man vill ju ha det som är mest fancy just nu liksom..

I Vällingby blev jag akut toanödig och varm och var tvungen att springa hem. Dock kom jag på att Oliver var och fixade med något i sin lägenhet i Blackan så jag slank förbi där och lånade toaletten. När jag kom in i trappuppgången möts jag av:



Nej jag skojar inte. Ett par jävla löständer, ett par glasögon, en mössa och en handväska ligger slängda i trappan. Dessutom stinker det rök i hela trappuppgången. Jag blir lite rädd och skyndar mig upp där Oliver berättar att det var en apfull  tant som låg i trappan och inte kunde stå när han kom in där, men hon ville inte ha någon hjälp. Så antagligen tog hon sig väl in men glömde alla sina fräscha prylar i trappen.

Fick sen springa och köpa lunch till Oliver och inne på den enda restaurangen/pizzerian på Blackebergs torg satte jag mig och väntade på maten. På ett av borden intill väggen stod det en skylt som löd: Ladies Corner. Eh? Något gulligt. Så brudar, det är där ni ska sitta om ni vill ha ragg. Höhö.

Nu ska jag för 28502670 gången hämta Leo. Imorn är det FN som gäller på förmiddagen, sen har vi en lektion efter lunch och sen blir det träning. I am in need of träning. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Helle

fan va freeeeescha tänder!

2008-11-12 @ 16:43:30
Postat av: Emma

Förlåt... ska hämta mina tänder imorgon eftermiddag...

2008-11-13 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback