12 nov Onsdag: shoppingbegär

Jag har två alternativ:

  • Antingen bara köper jag det jag hittade idag i Vällingby och är nöjd med det (problemet är här att det går en del pengar då. Minst 500 kronor)..
  • ..eller så köper jag det och slår in det och får det i julklapp av någon, så slösar jag inga pengar. Problemet med detta är att jag måste vänta enda till JUL (vilket är ganska lång tid ändå) innan jag kan få dom.

Svårt det där.

 

 
 

Blir nog ett urval av dessa (om inte allt. Hehe) på lördag, så kan man i såna fall ta hälften och "köpa direkt" och hälften köper man och sen slår in och glömmer så får man dom i julklapp. Smarta jag, vällingby here I come (om jag inte hinner ändra mig. Höhö).


Kommentarer
Postat av: Helle

så klart du ska köööpa!

2008-11-12 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback