13 nov Onsdag (eller är det torsdag möjligen) : update

Comme des Garcons. Är det bara jag som aldrig hört namnet förut? Och nu är det tydligen värsta guldruschen på H&M för dessa designade kläder där. Hmm..

Idag var vi hos FN och lyssnade på ett föredrag om minröjning. Jag vill bli engagerad! Sen var det en svenskalektion där vi skulle skriva "En dag med.." oss själva. För att lätta upp stämningen lite efter nationella provet igår. Jonas hade själv skrivit en text om en dag med honom. Jag ska nästan skriva in den här. Sjukt rolig. Och överdriven. Så det pysslade vi med. Sen tränade jag och har även bokat två körlektioner!

Nu ska jag slänga mig ut och övningsköra lite bara för det.

Har även haft stegräknare på mig idag. Ska se hur mycket jag har gått när jag kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Helle

ojoj onsdag idag igen, dra mig baklänges. imorgon är det freeeedag:D

2008-11-13 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback