16 nov Söndag: B som i bag

Mycket bra träning idag och sedan trevligt sällskap av en glad receptionist på City så jag är nöjd. Vi tog oss med nöd och näppe igenom Malmskillnadsgatan och alla skumma typer. Efter att han berättat om alla horor och berättat att han inte vågar gå där själv så var jag lite skakig på benen, but we did it..

B som i bag, B som i box, B som i bag in box... Vaaar e boxen, däääär e boxen (diggar den just nu).

Igår tyckte pappa att jag hade en ärtig tröja. What a fuck, ärtig? Ja det betyder trendig, snygg ungefär. Herregud vilka ord det svenska språket har att bjuda på.

Mm jag blir taggad på att dansa och sjunga högt (som jag också gör) när jag hör bra musik. Jag gillar det.. Plus att jag är asnöjd med min outfit. Kanske ett foto tills imorn. MOhah då är jag säker inte lika nöjd. Men ändå!

Söndagkvällen får spenderas hemma hos Oliver med filmen Ladder 49 som ska gå på TV.


När det skars kött satt djuren på rad..

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback