18 nov Tisdag: update eftermiddag

Åh vad jag drar mig för att sätta igång med plugg. Det är typiskt, här får jag lite tid över och vad gör jag? Jo jag spenderar den framför datorn.

Min projektgrupp var idag runt på tre olika gymnasium och fick lite möten inbokade. Vi gick och vi gick och vi gick. Mina skor läckte som ett såll. Härliga tider. Borde slängas?

Nu ska jag dra på mig gummistövlarna och ta en sväng med hunden. Det är mysigt att gå i regn om man har bra kläder till det. Annars är det inte lika mysigt.

Bör även smörja in mina händer som börjar kännas vinter-torra. Poor me!



Felix och jag ligger och snarkar på landet för några somrar sen. Sommar sommar sommaaaar. Och vita lakan på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback