2 nov Söndag: update

Nu hade jag tänkt ladda upp tusen bilder men så funkar inte det så ni får vänta lite. Är för övrigt inte helt nöjd med denna söndag då jag börjar känna av en härligt förkylning igen. Jag blir galen. Var därför tvungen att ställa in gymmet idag för att inte utveckla denna början till förkylning till något stort.

Igår kom vi hem från båten vid fem och kvällen bestod av TV med Oliver vilket var mysigt. Fick ett väldigt bra sms av helle som sa Spår i mörker på tv4plus och sappandet gick genast dit. Mm den är bra, men läskig! Sen slockande vi vid tolv och sov till elva idag. Jag behövde! Så nu stter jag här och pysslar med bilderna och ska snart äta havregrynsgröt och ta det lite mer lugnt. Greys Anatomy?

Kryssningen kommentar:
En full övre medelåldersgubbe snubblar över sin väska precis när dom ska ta hissen ner till landstigning i Stockholm igen och hans kompis garvar lite och säger "Ja hoppilandkalle visst men det här vette fan" och hjälpte honom upp igen. Så alkoholhaltigt var det vid AVSTIGNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback