24 nov Måndag: körlektion avklarad

Körlektionen avklarad! I snöovader med hala vägar och oklara markeringar av trottoaren och trafikskyltar mm pga all snö. Men jag körde på och inget speciellt hände (klarade till och med start i backe bra) så för sjutton, nöjd! Två veckors nötande till nästa lektion. Han sa att jag verkade ha bra förutsättningar för att jag var lugn och inte såg så många problem. Alltid bra!

Ja, jag tänkte inte göra som alla andra och fota snön ute för ingen har väl missat att det snöar och inget har väl missat hur snö ser ut så.. Ska i alla fall titta på Boston Tea Party ikväll tror jag, tills dess blir det matteplugg ett litet tag.

Seeyou guys!


(Ska dra ut på alla foton från helgen så ni får lite varje dag, där alla dock ser lika dana ut, men ändå. Alla är förmodligen tagna av Helle-bruschan sounknown.blogg.se så det är nice)

Kommentarer
Postat av: Anonym

körkortet närmar sig!

2008-11-24 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback