24 nov Måndag: snöpromenad och Olivers nya knep

Jag satt en halvtimme med matten och insåg hur lite jag kunde, så istället för att sitta och stirra stint på ett tal och hoppas att det helt plötsligt ska ploppa upp en lösning i huvudet på mig så tog jag på mig vinterjackan och gick ut och rullade i snön med Hilma. Sen rumlade vi runt lite i skogen i en halv meter hög snö och njöt av tystnaden, naturen och en härlig konsistens på snön (låt det inte töa).

Oliver har också kommit på ett nytt sätt att få mig att komma och sova hos honom fast jag planerat att inte göra det; han köper hem godis och berättar att han sitter och väntar på att jag ska komma och öppna hans godisskåp han köpt till mig. SUCK! Vem kan motstå? Egentligen mår jag lite krappigt i magen pga ingen särskild middag (va inte så gott så slutade med att jag tog lite fil istället) men jag lär väl traska dit ändå. Han bor ju ensam i lägenheten ikväll så what a fuck, jag kör på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback