25 nov Tisdag: Min dag i tre bilder


Dagen började med att jag garvade lite åt denna kis i tidningen som svarade på frågan om man tyckte det var bra att man skulle spärra av och kroppsvisitera folk vid slussen på nyår.  (översättning: *nånting*, det är ju helt patetiskt. Dom är bara ute efter att fucka med ungdomar och tänker säkert kolla en massa annat än fyrverkerier. Vilka party-poopers.)


Sen var det beställning av studentmössa som gällde. Vilka formulär alltså..


Och nu har jag avslutat kvällen med att trycka i mig nybakade lussebullar, en promenad med Mallan och lite matteplugg som nu skall fortskrida tills jag inte orkar mer (har börjat om på sida 1 i boken), då går jag över till Ugly Betty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback