27 nov Torsdag: Dolt nummer och jympa-insläpp

Åter igen, jag blir galen på folk som ringer från dolt nummer. Idag har det ringt någon från dolt nummer två gånger. Jag har inte kunnat svara och människan pratar varken in ett meddelande eller skickar ett sms. För ni vet att jag har både röstbrevlåda och sms-funktion. ANVÄND! Det är ju inte direkt så att jag kan se vem som har ringt, för det är inget jävla nummer, det är bokstäver; DOLT NUMMER!


Träningen gick bra. Det var Shaz (en kille jag jobbar med på City) som höll i det hela och han kom lite försent på att han behövde gå på toa och bad därför mig att släppa in alla och ta biljetter. "Du är ju så bra på det där, kan inte du släppa in alla?!". Så där stod jag utan Friskis-kläder och tog emot biljetter medan Shaz sprang på toa. Sen var det full fart och nu har jag träningsvärk från gymmet igår och passet idag. Vi får se hur det går imorgon..

Kommentarer
Postat av: Helle

våga vägra dolt nummer!!!!!!

2008-11-27 @ 18:58:25
Postat av: catti

haha skönt med träningsvärk, också skönt att du är "bra" på det där, som han som alltid " flyg 677 till bahamas välkommen" så jävla skön..



plus dolt nummer, haha dom fråga i telia butiken om ja ville ha dolt nummer, haha ja blev typ arg bara för att dom fråga:P hihi

2008-11-27 @ 20:21:29
Postat av: mickan

skönt att jag har er med mig! Gosh stop using dolt nummer FFS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback