29 nov Lördag: Powerwalk med stavar

Igår var det någon som hade hyrt Friskis-lokalen från halv åtta (då vi stänger) så det var fullt hus när det vanligtvis brukar vara som lugnast. Dom va kanske 30 personer och hade med sig runt 10 boxar vin, 5 flak öl, massa mat osv. Inte helt fel.

Idag sov jag relativt länge (halv elva) sen gav jag mig ut på en en timme lång powerwalk med stavar (medan Oliver låg och sov). Jag kände mig lite töntig med dom där stavarna i början men sen sket jag i det. Dock tyckte jag inte dom var sådär jättebra att gå med, tyckte mest dom var i vägen och fick ont i händerna. Så stavar var nog inget för mig. Men nu har jag i alla fall provat.



Nu har jag just gjort frukost (äggröra med kalkon, tomat och persilja. Äkta LCHF, som jag har kommit på är rätt svårt att utöva i skolan då man för det mesta inte har så jättemånga alternativ att sätta ihop en bra måltid utan kolhydrtaer då. Men man får försöka) och ska se vad resten av dagen har att bjuda på. Oliver ligger i sängen och säger att han vill göra något kul. Så vi ska väl göra något kul. Resten av klassen är på Matte-akuten, but not me. Palla spendera pengar på något tråkigt. Hehe. Jag kör matteplugg hemma. Asbra!

I helgen har jag lovat att fixa ett tema-inlägg om sömn, så det kommer.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Helle (en del ur resten av klassen)

känns bra att vi, anna, pernilla, catti, fabian, adam och jag är " resten av klassen" niiiice ^_^

2008-11-29 @ 21:42:50
Postat av: Anonym

hahahah tänkte precis samma sak, niiiice



sofie , bellan? sen är det väl hela klassen



eeeellleeer??



(blond)

2008-11-30 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback