3 nov Måndag: Lassie

Jag tvingades hämta Leo idag, trots sjuka i och med att jag gillar pengarna. Han hostar som ett monster så jag kan  nog inte smitta honom, snarare tvärt om. Vi tittade i alla fall på Lassie (någon nyutgåva) och jag satt och kände hur sorglig den var när dom var tvungna att sälja Lassie till  några rika snobbar men Lassie rymde hela tiden tillbaka till sin gamla familj och dom fick gång på gång gå tillbaka med Lassie till dom rika, FAST både Lassie och den gamla familjen älskade varandra.

Sad story, vet dock ej hur den slutade men jag hoppas på bra!

Känns som att jag borde vara hemma imorn också, för säkerhets skull, men jag blir helt galen efter en dag hemma. Vad ska jag göra imorn då? Jag ska ju ligga stilla bara, men jag har göra-nytta-nojja hela tiden. Sluta upp och bli frisk! Så vi får se hur dagen ser ut imorgon. Jag som ville träna också. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback