7 nov Fredag: JAG VILL VA FRISK OCH FESTA

Här sög updatarna. Igår var jag i skolan hela dagen (helt överspeedad. Har jag saknat skolan?) sen var det direkt till dagis och hämta Leo och därefter direkt till brommaplan för att möta Oliver och åka till hans mormor som bjöd på middag. Efter det gick vi och skrämde Elvira (Elvis jag vet att du blev rädd) från baksidan av hennes hus, vid balkongen. KnockKnock på fönstret.

Idag är det Hälsomässan som gäller. Jag känner mig pissig i mitt mående, gick hem från Oliver i morse och höll på att avlida av hosta, snor, utmattning etc. Hur ska det gå ikväll?

Jag är satans (så får man inte säga) taggad på ikväll, men varför i hela fridens namn måste jag vara sjuk. Och i och med att risken är hyfsad stor att man blir sämre efter en utekväll så kommer jag ta det jäkligt piano ikväll och inte vara ute särskilt sent. Kan inte missa mer skola nästa vecka pga en dum förkylning, så jag får ta det lugnt med det mesta ikväll. Ska se hur jag känner mig efter mässan, vi ska ju föra här hemma ikväll så håller jag totalt på att avlida så får jag väl bara föra (utan att föra) och sen skita i att gå ut. Hmm SÅ JÄVLA TRÅKIGT OCH JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT FÖR JAG ÄRS SÅ JÄVLA TAGGAD FÖR ATT GÅ UT IKVÄLL  MEN SAMTIDIGT SÅ JÄVLA OTAGGAD NÄR JAG INTE ÄR FRISK OCH RISKERAR ATT BLI SÄMRE!

Suck! Men vi får se, det ska nog ordna sig. Lägger in lite bilder senare tror jag. Va länge sen..

Grattizzz Anderzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback