22 nov Lördag: bilder från igår



Nu langar jag upp lite fler bilder från gårdagens härligheter. Och måste bara säga att trollkarlen som gick runt i kön på Huset och där inne var sjukt grym. Helt sjukt! Tyvärr fick jag inget kort på honom, men herregud..


Detta bar jag igår


Här handlar mamma Helle inför kvällen (Pepparkakor, godis, groggvirke och tuggumi)


"Åh julkalendeeern..."




Anna hade fått en spetsad drink




Helle cool tjej


Carro svepte på


Anders skulle ställa alla flaskor i ordning innan vi gick


Max såg lite lurig ut..


..och hade matsäck med sig till krogen..


Kolla Helle försöker hyscha mig och Max ser road ut. I won't tell Helle..


Sophia, Anna och Max satte ribban på Huset


Elvira hade sitt favvogosedjur med sig (skitkonstigt, någon hade med det och där cirkulerade det runt)


Anders var cool


Sofi och Helle


Jag och Fabian


Spårad bild? Framför allt HÄRLIG bild. (Elina, Anna, Max och in the front Anders)


Hedvid var galet partytaggad




Och David kom glad i hatten..


Sandra och Elvira hängde..


Linn och Sandra får avsluta kvällen..

Ni tycker inte att jag fota mycket va? I alla fall, nu ska jag på Dramaten och se pjäsen Allsång med bla Torkel Pettersson. Sedan ska jag mysa med Oliver ikväll. Imorn är det julmarknad som gäller på Grönan för hela slanten, MED SNÖ!



Kommentarer
Postat av: Helle (cool tjej)

underbara bilder! HAHAHA bilden på annie med spetsade drinken...HAHAHA! och den på max när han är lite lurig...HAHAHAHA! BÄSTA BILDERNA!

2008-11-22 @ 13:51:29
Postat av: Helle (cool tjej)

underbara bilder! HAHAHA bilden på annie med spetsade drinken...HAHAHA! och den på max när han är lite lurig...HAHAHAHA! BÄSTA BILDERNA!

2008-11-22 @ 14:25:06
Postat av: mickan

haha me like mucho! Det är peepsen på bilderna som gör det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback