11 okt Lördag: 90s igår

Igår var dagen så fullproppad att jag inte hann blogga. Carro och jag gasade till skolan på morgonen och skoldagen flöt igenom med ett skitmisslyckat geografi-prov (haha jag tror hela klassen misslyckades totalt. det är kul!) och sedan på en intervju med två stycken från den kristna församlingen Christian Science/Kristen Vetenskap. Det var intressant, dom hade mycket "normalare" och friare tankar än vad jag trott att man kunde ha i en församling. Allt var upp till var och en, livet ska styras av kärlek. Det var huvudbudskapet.

Sedan käkade vi lite kakor dom bjöd på och sen bar det av till Friskis för ett träningspass. Efter det en långdusch och sen direkt till brommaplan där vi (Jag, Helle, Carro, Sofie) mötte Catti, Bellan, Ellinor, Tomas och Magnus (?) och shoppade lite middagsmat.

Kom hem vid sju och satte igång med pastakok. Till middagen (som var över standard-middagar tycker jag) kollades det lite på Idol och sedan började förandet.

Vid tio åkte vi till 90s, och det stället ägde (och det var mycket pga sällskapet!!)

Jag hade skitkul igår och jag insåg hur mycket ni jag va med betyder och hur kul man verkligen kan ha! Favorit i repris efter höstlovet då alla varit på varsitt håll. Ser redan nu fram emot det!

Helles kamera har ingen sladd så dom bilderna verkar ha gått förlorade tråkigt nog, men vi ska se om vi kan trolla lite, annars så får vi helt enkelt fota med min kamera nästa gång..

Nu ska jag kolla lite Ugly Betty, äta lite choklad och vara allmänt slö, vilket känns skitskönt! Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: catti

ett litet smart tips från smarta catti, ta ut helles kort--> sätt in det i en annan kamera som HAR sladd--> simsalabim, bilder på datorn:)



jag hade också askul! favorit i repris, sure thing!

2008-10-11 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback