13 okt Måndag: Blodig morgon och övrig planering

Vaknar lite innan väckarklockan. Stänger av den. Sätter på datorn. Sträcker på mig. Ställer mig upp. Tar fram min morgonrock. Ska sträcka mig efter min mobil vid sängen. AJ WHAT A FUCK. Vad trampade jag på? Det borde ligga en kapsyl här någonstans som jag måste ha trampat på. Leta leta. Ingen kapsyl. Känner på hälen där det gör ont. AJ VAD FAN. Det sitter något i foten. Drar ut. ETT STYCKE HÄFTSTIFT till en häftapparat. Vem vill döda mig? Oj jäklar det blöder. Nej nu droppar det på golvet. Inget papper. Fan hur ska jag ta mig till toaletten?

Ungefär sådär såg min morgon ut.

Patrik 1,5 var, som alla redan konstaterar, bra! Man log när dom log, men slutet var nog bäst, när eftertexterna kom. När jag kom hem till Oliver efter den hade han lagat flygande jacob med ris. Gullunge! Åt och tittade på Prety Woman. Jag som aldrig sett det slutet, men igår gjorde jag det. Guligt det med. Oliver somnade.



Idag skulle jag tränat klockan elva men bestämde mig nu för att jag tränade igår och har ingen lust att åka långt för att träna idag med så jag ska ge blod idag istället hade jag tänk. Då får man inte träna samma dag. Sen ska vi plugga på våran härliga lediga dag och sen blir det Leo.

Blir träning imorn, onsdag, lördag och söndag istället. Spikat!

Bloggen särade sig igår när jag skulle publicera morgonträningstips, så kommer idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback