16 okt Torsdag: Musiksmak stämplar en

Jag blir så trött på folk som mobbar andra folk för den musik de lyssnar på. Vad spelar det för roll vilken musik någon annan lyssnar på? Alla har väl sin smak, eller måste man hålla sig till ett mode inom musiken? Det handlar om helt personlig smak och det ska inte stämpla ens personlighet för övrigt. Väljer man att lyssna på Darin så tycker man väl antagligen att han är bra, so what? Vissa tycker han är en skittöntig fjortis, och det kanske han är, men han kan fortfarande göra musik som fastnar i huvudet.

Samma sak med till exempel InFlames som är mest skrik enligt mig, och 50 cent som är mest prat enligt andra. Alla tolkar musik olika, och det är upp till var och en!

Och ja, jag lyssnar lite på alla dessa. Visst är det härligt, en salig blandning av gott och blandat.

(Anna när blir Darin-konserten?)


Kommentarer
Postat av: catti

för att inte tala om min musiksmak, one of a kind:P

alla kan vi ju inte va likadana:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback