18 okt Lördag: WWF-fadder (tigrar)

Jag vill bli tigerfadder (och pandafadder och elefantfadder.) Jag vill jag vill jag vill. Alla djurarter håller på att utrotas från jorden. DET ÄR VÅRAT FEL!

I början av 1900-talet fanns det omkring 100 000 tigrar i världen, idag finns det endast 3500 kvar. Många underarter är redan helt utrotade. Detta är en skam för mänskligheten, hur kan vi låta detta ske? Jag säger det igen, när jag har en fast inkomst efter skolan ska jag bli fadder på
WWF, direkt! Alla borde göra detta så fort man klarar av den utgiften, det är en prioritet, lika mycket som miljön i dessa dagar. Man kan inte göra allt själv, men man kan göra något, precis som miljöfrågan. Alla människor har ett visst ansvar, ta det!












Kommentarer
Postat av: anna

MICKAN!

bli veggis också!! join me..

haha

2008-10-18 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback