21 okt Tisdag: morgonupdate med BILD

Jag hann ta en snabbis nu på morgonen. I bloggen alltså.. Höhö vad trodde niiiii (Och jag VET att ni tänkte snusk innan men tyvärr sov jag själv hemma idag).
 
Jag har drömt om lite massmord i det hus jag mfl befann sig i, att vi köpt en till hund och sen vaknade jag för tidigt av någon annans väckarklock och visste inte vart jag var. Tog någa minuter innan jag kunde lokalisera mig själv i mörkret.

Well idag får jag skjuts till skolan och sen ska vi till stadshuset med vårt projektarbete, sen blir det Leo (som för övrigt har börjat gråta varje gång jag ska gå hem typ) och sen ska jag mysa med Oliver.


Såhär piggt är det på våra morgonmattelektioner i Blackan.
Foto: proffsAnna

Kommentarer
Postat av: catti

yes! svenska proffset mickan stava fel., eller? äre ja som e dum, trodde det hette väckarklocka:S



anyway snygg bild, som sagt:P

2008-10-21 @ 14:39:03
Postat av: mickan

haha ofta jag har n00bat mig. va lite för tidigt för att blogga i morse tror jag;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback