23 okt Torsdag: Bella+Linda?



Jag fick världens finaste sms av Isabella nu på morgonen.
Det var inte långt ifrån tårar kan jag säga.
För det hon skrev till mig är bland det finaste någon har skrivit till mig. Och jag känner exakt samma sak för henne som hon
gör för mig.

Detta är taget från Linda Rosings blogg. What about it? Jag gillar visserligen båda men som sagt, what about this? Sen när är dom såhär bundisar?? Well well, bara dom fortsätter blogga så är det okej med  mig. Blondinbella bör komma tillbaka snart (jag vet dock när. Wow!) för mångas liv saknar mening just nu, när hon har uppehåll. Så seriös är inte jag, men jag tycker det är underhållande att läsa hennes blogg, det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Helle

när gör hon comeback!!?!?!??!

2008-10-23 @ 18:15:23
Postat av: wooohooo catti vet

en fågel viskade i mitt öra, en söt fågel - SÖNDAG!

2008-10-23 @ 20:48:49
Postat av: mickan

hihi I think I am the biiiird:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback