23 okt Torsdag: kvällsupdate och Fuckface-bilder

Efter att jag kom hem från träningen lagade jag lite mat (som jag inte var sugen på för en gångs skull. var mer sugen på frukost, så jag åt lite mannagrynsgröt som fanns och sedan en sallad med makrill och mitt hembakta supernyttiga bröd till). Jag la mig sen i sängen för att plugga och efter att läst alla sidor i boken satte jag klockan på tjugo över sju och somnade. Gick sen upp tjugo över sju och gick en timmes promenad med Mallan (som jag tycker mycket om!) och sedan övningskörde jag en halvtimme. Nu är det dags för en sista genomgång av psykologin innan läggdags.

Jag ställde en spontan fråga om hur man egentligen ser ut när man blir kallad fuckface och här kommer de lovade tolkningarna av Fuckface:


Catti tolkar den såhär (lite mer oskyldig och söt) än....


..Anders som tolkar den såhär


OCH såhär


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack tack och åter tack,

jag tolkade verkligen på där, som man ser min hjärna jobbar på högvarv, GOD!

2008-10-23 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback