27 okt Måndag: stegräknare

Nu har jag just recoverat mig med lite havremjölk och hemgjord müsli efter träningen. Jag bestämde mig för att köra stenhårt idag på passet; sagt och gjort! Det känns väldigt skönt nu..

Har idag provat att ha stegräknare på mig. Har inte riktigt vetat varför men nu kan man väl känna en viss motivation eftersom man kan ha ett konkret mål att gå tex ett visst antal steg per dag eller liknande. Får se om jag fortsätter med detta.

Jag har ju även kommit av mig helt med min pulsklocka då själva midje-bältet var ivägen när man ska göra tex ryggövningar etc. Funderar på att köra igång med den igen..

Återkommer med eventuella mål med stegräknare och pulsklocka.

Just nu, som ni kanske mäker, känner jag mig jättepepp till att träna och äta nyttigt. Träna känns det alltid som jag kan hålla men käka nyttigt är desto svårare, men ska nog köra på det fram till fredag. Mycket frukt och grönt, mindre bröd och kolhydrater (socker). Kommer jag att klara det?

Nu ska jag titta på Ugly Betty (är jag ett fan eller?) och vänta på att någon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback