28 okt Tisdag: Jag är BESVIKEN PÅ ER!

Dagen i korthet: Jag vaknar tidigt, äter frukost, åker till Oliver och matar deras katter, springer två varv runt Lillsjön i ösregn och bakar nu kanelbullar (a la GI) och skorpor (också a la GI). Funderar över vad jag vill bli när jag blir stor. Det finns mycket att välja på. Funderar på vad jag ska sysselsätta mig med en sån här ledig dag. Rastlösheten och den krypande känslan att ta vara på tiden och passa på att göra saker kommer smygande. Inväntar Leo.

Är besviken över jävligt dålig respons från folk som läser denna blogg! Ni är inga värdiga läsare som inte ens kan ta er tiden att skriva vad ni vill läsa mer om, förändringar eller bara skriva fortsätt som du gör. Någonting! Man kan ju till och med vara anonym.. Det var för eran skull jag gjorde förslagsinlägget.. DÅLIGT! Jag är BESVIKEN PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback