30 okt Torsdag: daaaagens outfit mfl bilder

Dagens outfit:


(observera den välfyllda bajspåsen i vänster hand)
Röd regnjacka, pappas jobb
Marinblå
skittrendiga regnbyxor, medeltiden
Blommiga stövlar
, mammas
Röd keps med EM fotbollstryck
-08, fick/snodde hemma hos schweiziska ambassadörenhans fotbollsfest


Min bror ville vara med. Skitsnygg!


Vi laddade innan vi skulle ge oss ut i regnet på denna härliga hundpromenad. Jag hade snott med mig två chokladbitar också. Jag är expert på att få ut godis ur oöppnade godislådor!


Nu har vi också förklarat krig mot våra grannar, i alla fall kärringen i huset, som nu klockan sex en regnig oktoberkväll kom, knackade på och inte ens hälsade utan sa bara "kan du hämta din mamma" och bad henne gå med ut och sen wainade satan på att vi planterar en liten buske en centimeter in på deras tomt (som förövrigt är helt kal och ful så lite skydd behövdes) OCH vi har pratat med kärringen och hennes man flera gånger om att vi ska sätta den där så..

Jag skulle sagt att det var för att slippa se deras fula trynen och tycker hon att den sitter fel så kan hon plantera om den själv, tjockis! Men så kan man inte säga till sina grannar utan man får gå in i sitt eget hus och sen garva åt den sjuka kärringen och planera en hatpackt! Mohahah.

Ikväll ska jag fika med Nickie, Steph och Elvira. Det ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback