30 okt Torsdag: porriga underkläder

Igår i bilen påväg till gymmet frågade Oliver om vi inte skulle gå på Erotica-mässan i Alvik. Kul där svarade jag och satt och funderade på om han var allvarlig. "Ja min kompis funderade på att bjuda med hans tjej dit och ville ha något annat par att gå med". "Eh jaha, och vad ska dom två göra på den mässan?" "Mja jag vet inte, men hon har väl rätt mycket såna där underkläder" "Okej?" "Och sen vill dom väl klämma lite på alla sexleksaker också..".

Det hela avslutades med att vi båda garvade lite och sen var det inget mer med det. Men vi var överens om att man skulle gå dit bara för att. Så vi får väl se. Höhö.

Anyway, jag kände det där med "hon har rätt mycket såna underkläder" (underförstått porriga, raffiga I guess) att det satte lite press på mig här nu. Borde jag också skaffa urporriga underkläder? Jag höll på med det förut att köpa dyra porriga trosor men nu för tiden känns det som att jag har en hel del och känns lite väl dyrt att köpa nya trosor varje dag. Men... Maybe I should? För att överraska.. We'll see We'll see..


Här kände jag att själva bilden var mest porrig. Men visst var underkläderna helt okej.


Lite frostig look såhär till vintern..



Nja..


Rollspel?


Lite svåranvänd men fin.

Kanske borde börja använda dessa porriga underkläder jag köpte för ett tag sen (har varit så bekväm av mig att jag skjutit lite på det). Och jag har ju en jävligt porrig BH för 600 spänn som jag fick av Oliver själv i julklapp, den gillar jag men det har blivit som en grej jag "sparar på och inte vill slita ut" för att den är så dyr och fin. Men nu ska det blir ändring på det, fram med skiten och ANVÄND! Porr porr porr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback