31 okt Fredag: update

Wohow jag ska åka på samma kryssning som Josefine Crafoord. Lyxo mig liksom. Hehe. Okej det var bara en liten detalj jag läste på hennes blogg, men vi ska i alla fall åka idag, få privatvisning av båten vid fyra och sen avgår den vid sex ikväll. Anländer igen imorgon eftermiddag. Trerätters ikväll, frukost- och lunchbuffé imorn är bokat, och hytterna ska vara lite finare än vanligt tror jag. Så det här kan bli kul!

Igår var jag som sagt och fikade med Nickie, Elvira och Steph på ESpressohouse (jag fikar aldrig så detta var som värsta lyxen för mig) och vi drack chai latte (klassiker där, för goda är dom). Steph satt sen och sa att hon blivit speedad av kaffet vi drack. Då upplyste vi henne snällt om att det är inget kaffe och coffein i chai latte, tyvärr Steffie.. Hon insåg det och skyllde på oss istället.

Sen intog vi Elviras mysiga lägenhet och spanade lite TV och snicksnackade lite. Sen var det hemåt, Blackan by night. Det regnade och det var kallt för er som missade det.

Nu ska jag äta min älskade frukost (naturell yoghurt med färskt frukt i och hemgjorda müslin strödd över. Mmmm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback