5 okt Söndag: Jättepandor ska vi bli fadder till!

Idag ägde jag IGEN på att köra. Jag tycker att jag själv är duktig, är det inte bra?! Inte särskilt svåra grejer jag gör, men jag tycker ändå att det går strålande bra!

Såg ett program om jättepandor på Animal Planet och insåg hur gulliga (kan det bli tjejigare; "gulliga") och häftiga dom är och ser ut.

Dom, som så många andra vilda djur, håller på att dö ut och jag får infall dagligen av att bli fadder på WWF. Jag känner sedan att mina pengar inte helt räcker till det, men har kommit fram till att det handlar om prioritet. Jag prioriterar då att spara mina pengar/ lägga på annat onödigt vilket är väldigt dåligt av mig. Men jag har faktiskt varit fadder till en elefant som hette Boualoe (tror det va något sådant) så jag har gjort en insatts i mitt liv redan. Men när jag får en starkare inkomst, då ska jag bli fadder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback