7 okt Tisdag: böcker och SLUTKOMMENTERAT!

Jag har sprungit runt lite med Leo och eftersom han fyllde 3 år igår gjorde jag ett fint häfte med bilder på honom under den tiden (ett och ett halvt år?!) jag suttit barnvakt åt honom. Han tyckte det var festligt, och hans pappa också.

Dagens happening:
Jag har fått mina böcker! Tadaaaa..



Nu blir det pluggning för min del, sen ska jag laga en god sallad hade jag tänkt, med äpple i.

Hade jag varit i skolan nu hade garanterat någon brytt sig och frågat "vad fan äter du? Fy fan vad äckligt!". En väldigt onödig kommentar som visar hur mycket man inte skiter i andra och sköter sig själv.

Alla får väl äta vad dom vill, och bara för att någon råkar ta vegetariskt och det är en morotsbiff som, tydligen, inte ser ätbar ut enligt vissa måste dessa kommentarer hagla. För helvete är ifred! Vem orkar bry sig. Och vad ska jag svara på frågan: Hur kan du äta det där? Varför äter du det där? För att jag vill äta det! För att det är gott! För att det är nyttigt. Och nej, nyttig mat är inte alltid superdupergod, men skulle den vara skitäcklig så äter man den antagligen inte. Eller hur?!

En del kommenterar till och med hur mycket mat vissa tar, och om någon tar en gång till. Dom kommentarerna låter som man blir tjock-stämplad om man tar mer mat. Lägg ner med sådant, man orkar inte höra kan jag meddela! Dock har vissa killar jäkligt svårt att fatta och en jäkligt dålig attityd när det ska kommenteras 24/7. Tråkigt!

Så ett litet budord: Sköt er själva och skit i andra!

Kommentarer
Postat av: mat på stora fat

absolut iinte riktat mot Sp3e i Blackeberg

2008-10-07 @ 18:35:28
Postat av: catti

eller?



rätt

2008-10-07 @ 18:41:19
Postat av: Helle

hahaha klockrent! inga fler negativa matkommentarer från och med..........nuuuuuu!!!!!

2008-10-07 @ 19:05:39
Postat av: Annie

Haha, jag ska fan bli en anhängare till din blogg, asbra! och nej nej, inte riktat till sp3e va;P haha

2008-10-08 @ 15:02:45
Postat av: carro som oftast äter vego mat med mickelina!

JAG älskar sp3e å kommer alltid att göra det, spec på lunchen! det är ju då allt de roliga händer haha eller hur?

2008-10-08 @ 19:09:40
Postat av: mickan

NEJ allt roligt händer INTE på lunchen. suck det är då våran klass är som omognast och respektlösast mot de andra som äter. menmen! Men Carro jag är glad att du och jag står fast vid veggo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback