1 september Måndag

Idag har jag suttit och kliat sönder mig själv i skolan och efter ett tag blivit orolig att jag fått loppbett eller liknande, men sen insåg jag tillslut att det var tre feta jävla myggbett som terrade mig. Härliga tider. Måste vart sen jag satt ute hos Catti i lördags.

Förövrigt , för er som är intresserade, håller jag på att pilla med min dator fortfarande. Snodde lite filmer från Oliver igår in på min externa hårddisk och ska nu försöka firra över ett bra program där jag kan öppna foton så ni kan få lite sån update här också!

Dagens två kommentarer kommer från två lärare i skolan (dom är så roliga våra lärare förstår ni!):

Våran mentor ska berätta om hans och en annans klass resa till Kebnekaise:
"Och på fredagen åkte alla eleverna hem och vi tre lärare stannade kvar och... spelade pingis! Sen badade vi bastu och gick ut och käkade tai-mat.."

Våran religion-lärare är gravid i 7e månaden och vi frågade om hon var nervös:
" Ja gud ja! Jag tycker ju egentligen inte om barn *skrattar lite nervöst* men jag kände att snart blir jag för gammal så ska man prova skaffa barn så måste man göra det nu. Men kärleken tror jag kommer med moderskänslan så det ska nog gå bra.."

Idag fick Oliver nycklarna till sin lägenhet. Grattis till honom! Jag var hemma och  hämtade min dator där lite snabbt efter träningen nu ikväll och hans mamma skulle sova borta ikväll igen så lägenheten är tom förutom Oliver. Då blir man något sugen på att va där om kvällen.. Men vi får se om jag orkar pallra mig dit ikväll, annars blir det väl imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback