10 sept Onsdag: Killar och lesbiska

Hur kommer det sig att alla killar vill bara lesbiska? Jag tycker man ofta hör påståendet: "Jag fattar inte varför inte ni tjejer är lesbiska?! Hade jag vart tjej hade jag lugnt varit lesbisk.."

  1. Är man tjej och inte homosexuell så varför skulle man vilja vara lesbisk då? Ni förstår, killar, att är man inte homosexuell så har man inget intresse i att se andra tjejer nakna, även fast ni tror att livet kretsar kring det.
  2. Vi tjejer har redan våra egna kroppar och bröst att titta på, om vi nu mot förmodan (såvida man inte är lesbisk som ni önskade) skulle vara sugna att titta på en tjej-kropp.
  3. Man blir trött på att höra detta hela tiden, give up och skaffa en tjej så slipper ni fantisera längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback