12 sept Fredag

Jag blir så handlingsförlamad när jag kommer hem jättetidigt från skolan och har några timmar innan jag ska iväg igen. Vad ska man prioritera att göra? Sen börjar man tänka på massa annat och så sitter man mest och försöker planera något bra i huvudet.

Jag ska springa nu på eftermiddagen, sen är det Leo två timmar och sen ska jag träffa Anna en sväng ikväll. That's what's happening.

Jag känner mig förövrigt ganska uppsvullen efter två hamburgare och ska imorn försöka komma iväg till gymmet på egen hand (ikväll stängde dom så tidigt).

Vi får se om jag kan hålla min budget ikväll när jag ska fika med Anna. Har lagt 30 kronor till godis denna månad, så köper jag en kaffe idag blir det no candy for me på hela månaden. Men man kan ju fika utan att köpa något också I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback