13 sept Lördag

Oliver klagar alltid på mig att jag måste skriva upp allt jag kommer på på mobilen eller liknande för att komma ihåg det till senare. Han säger att om jag fortsätter skriva upp allt jag kommer på så kommer jag aldrig lära mig att komma ihåg saker själv i huvudet, vilket är ett handikapp. "Tänk om din mobil skulle gå sönder, vad skulle du göra då? Då skulle du ju inte komma ihåg ett skit av vad du skrivit upp och behöver komma ihåg.." 
     Jag ser detta som en sanning, men samtidigit, om jag nu börjar träna mig på att komma ihåg helt i huvudet, så kommer jag ju inte komma ihåg allt från början. Plus att jag är en sådan människa som får idéer och kommer på saker hela tiden, det blir liksom för mycket att ha i huvudet, och skulle jag glömma dem så skulle det vara för tråkigt. Därför safar jag och skriver upp så mkt jag kan..

Gymmet imorse gick bra. Kände mig väldigt duktig efteråt så jag drog ihop en havregrynsgröt på fiberhavregryn med nötter och russin i, samt mjölk, äpple och banan på. Gottigotti (kan man försöka inbilla sig, men det var helt okej!)

Nu ska jag återgå till mitt skorpbak..


Anna och jag shoppade kattmat och jäst igår i Kristineberg..


Kommentarer
Postat av: Peter 27 år

JÄÄÄVLAR vilken snygg tjej. har du hennes nummer?

shit. henne skulle jag gärna vilja köpa kattmat och jäst med!



nu kommer jag aldrig kunna somna. min gudinna, när får jag träffa dig?

2008-09-13 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback