16 sept Tisdag

Nu har jag pysslat med min design IGEN. Tänk vad jag inte kan bestämma mig, men måste ju prova olika för att verkligen hitta rätt. Så nu provar jag den här. Vad tycks? Har någon tidigare design varit snyggare eller håller denna/ behövs något redigeras?

Nu är det dags för mig att krypa  ner i sängen med min ToppHälsa och lite pluggböcker, sen blir det Idol klockan åtta. Imorn ska jag göra min specialar-smoothie med äggvitor i (detta beror på att jag fick äggvitor över i ett recept då man bara behövde äggulor, så jag får helt enkelt laga upp dessa vitor, slänga går inte!)

Kommentarer
Postat av: Helle

tycker personligen bättre om den här, den innan kanske iof var lite mer "mickan"...

2008-09-16 @ 22:00:13
Postat av: catti

haha ja läste just på bbellablogg att deras klass kanske ska ha på tenderbar, ahha avilken miss det blir isåfall:P

2008-09-17 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback