16 sept Tisdag: Dagens

DAGENS

Frisyr: Knut som jag sovit i (toffsen sitter som stål)
Smink: Nada, naturell för slöa dagar
Klädsel: Jeans, Trekvarts-tröja/tunika, kofta på kofta, sjal och converse
Bästa: ToppHälsa-tidningen, Cattis och min dikt och färdig plan för projektarbetet
Planer: Leo är next, sedan ska jag vila ikväll för mitt halsont
Vill ha i allmänhet: Lite pengar att shoppa höst-kläder för
Materiella vill ha: Like I said, kläderna
Beroende: Frukost (yoghurt framför allt)
Bottennapp: Halsont --> kan ej träna
Längtan: London
Inspiration: Leila (A piece of cake) som tränar för att unna sig, det låter bra och ett trevligare liv
Mående: Glad, ont i halsen (kan jag säga det en gång till..) Imorn är det inspark och sen kommer Oliver hem!
Tips: Höst-mys mycket! Ta promenader i mysiga tjocktröjor och halsdukar och var allmänt mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback