18 sept Torsdag: Böcker

Jag skulle beställa hem Körtkortsboken idag. Det var samtidigt ett erbjudande om att köpa Die Hard 4 för 1 krona (det bangar man ju inte på). Jag blev så till mig över mitt klipp att det slank med två pocketböcker också (Odjuret och Spelet.)
     Jag har som grej att inte köpa onödiga böcker som man ändå bara läser en gång, och dom här två pocketarna tror jag är något att ha hemma. För framtiden. Att läsa igen, reflektera över. Såna böcker köper jag. 

Odjuret är skriven av två författare vilka är grävande journalister i grunden så det är en sanningsenlig bok om hur långt det är okej att hämnas, och hur hämndkänslor kan påverka en osv. 

Spelet är skriven av Neil Strauss och handlar om hur killar gör för att ragga. Skriven som ett långt reportage vilket blir roligt att läsa, och man lär sig samtidigt något om hur killar tänker i ragg-sammanhang.

 Ser fram emot dessa, för jag älskar böcker för er som har missat det. Just nu håller jag på att läsa Martina Haags senaste bok, I en annan del av Bromma. Väldigt underhållande, jag gillar verkligen hennes böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback