18 sept Torsdag

En skitkul kväll igår startade hos mig  (Jag, Catti, Carro, Anna, Sofie) och slutade hos mig (Jag, Carro). Mango bar var helt okej (mot alla odds, man har ju inte hört det bästa) och det kändes finfint att få springa upp på 18årsvåningen!

Vi håller även på att boka studentskiva och idag blir (LEDIG) det allmänt ta det chill, blogga (ska lägga upp bilder från igår. De få jag har), läsa, äta, hämta Leo och sen är det familje-middag (ojojoj, seriöst seriöst. Min familj möta Olivers familj. Svärföräldrar?) at Olivers place. Har saknat honom, men gick bra att va ute igår ändå. Blir alltid så känslig och känner skuld över att jag går ut och han är hemma och jag vet att han tycker det är lite känsligt när jag är ute, men igår gick super! Och så ska det fortsätta.. Med en perfekt pojkvän och underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback