22 sept Måndag


Jag tänkte dra en blogg-syndrom och ladda upp en bild på mig själv störst av allt. Det är ju trots allt MIN blogg!


Oh jag tror jag har halva inne på våran studentmäklare. Han skrev kram i slutet av mailet. Haha ofta man skriver kram till någon man "jobbar" för (eftersom jag är hans kund). Well, det känns ju lite personligare och roligare att boka skiva med honom då, så you go boy. Ehe..

Såhär såg en del av dagen för övrigt ut, from the inside på psykologilektionen med sp3e:
    

Nu blir det Boulebar med pappsen för hela slanten. Tar lite bilder så kan ni få se hur bra/dåligt jag hade det!

Kommentarer
Postat av: catti

ojoj, halva inne inte dåligt, tare lugnt på torsdag då:P



btw snyggingar på 3dje bilden hahaha vi ser ut att ha kul, for sure

2008-09-22 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback